دریافت مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری (سایکو درام)

هم اکنون فایل با مشخصه ی مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری (سایکو درام) آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
کلمات کلیدی:مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری (سایکو درام),پیشینه پژوهش روان نمایشگری فصل دوم سایکو درام,مبانی نظری سایکو درام,پایان نامه در مورد روان نمایشگری (سایکو درام),مقاله در مورد سایکو درام,روان نمایشگری,سایکو درام

در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

ویژگی های فایل

- 27 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 1392 به قبل و بخش پیشینه از 1392 به قبل

فهرست مطالب

روان نمایشگری

اركان روان نمايشگري

فنون روان نمایشگری

فن وارونگي نقش ( نقش معكوس)

فن بدل

فن بدلهاي متعدد

فن آينه

فن خود گويي

فن تحقق خود (خودبازنمايي)

فن فرافكني به آينده

فن توهم نمايي

فن روياي روان نمايشگري

مراحل اجرای روان نمایشگری

مرحله آماده سازی یا مرحله گرم كردن

مرحله اجرای فرايند روان نمايشگري

مرحله درون پردازی یا مشاركت

کاربردهای تمرین رفتاری

کاربردهای روان نمایشگری

کاربرد روان نمایشگری با کودکان و نوجوانان

شکل های مختلف اجرای روان نمایشگری

مروری بر پیشینه پژوهشی

تحقیقات داخل کشور

تحقیقات خارج کشور

منابع

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

روان نمایشگري (psychodrama) یک نوع روان درمانی گروهی است که هدف آن پیشبرد انسجام و ساختار شناختی درباره تجربه هیجانی در نمایشی تئاتر گونه است (دوگان ، 2010). این روش که براي اولین بار در سال 1939 توسط روانپزشک و نظریه پرداز بزرگ مورینو (Moreno) مطرح شد (قاسم پور و مهدوی، 2010).

پیشینه تحقیقات

صادقیان و اعتمادی (1390) در پژوهشی تحت عنوان تاثیر آموزش مشاوره گروهی به سبک سایکودارم (روان نمایشگری) بر بازخورد سازمانی و سازگاری شغلی میان کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اصفهان پرداخت که نتایج آن نشان داد که آموزش مشاوره گروهی به سبک سایکودارم (روان نمایشگری) بر بازخورد سازمانی و سازگاری شغلی تاثیر داشته است (به نقل از احمدی فروشانی، 1392).

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاورپوینت سیستم ها و روشهای بایگانی (فصل نهم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی):دانلود پاورپوینت سیستم ها و روشهای بایگانی (فصل نهم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی),تعریف بایگانی,وظیفه بایگانی,تعریف سند,تعریف پرونده,تعریف آرشیو,انواع سیستم بایگانی,اصول بایگانی,روشهای تنظیم اسناد

پاورپوینت تحلیل سیستم مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان مشهد:دانلود پاورپوینت تحلیل سیستم مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان مشهد,پاورپوینت تحلیل سیستم مدیریت,امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان مشهد,تحلیل سیستم مدیریت امور بازرسی گاز,اتحادیه گازرسانان,پاورپوینت سیستم مدیریت اتحادیه گازرسانان,تحلیل سیستم امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان

پرسشنامه خوش بینی- بدبینی:دانلود پرسشنامه خوش بینی و بدبینی,پرسشنامه خوش بینی و بدبینی,تست خوش بینی و بدبینی,آزمون خوش بینی و بدبینی

پروژه طراحی فلکه آب در نرم افزار کتیا ، تک تک اجزا و اسمبل:طراحی فلکه آب در نرم افزارکتیا,طراحی,فلکه,آب ,در,نرم افزار,کتیا,طراحی فلکه آب ,نرم افزارکتیا

پاورپوینت بررسی تست غیر مخرب Phased Array:دانلود تحقیق با موضوع تست غیر مخرب Phased Array ,دانلود تحقیق با موضوع تست غیر مخرب Phased Array به صورت پاورپوینت,تست غیر مخرب Phased Array,تست غیر مخرب,Phased Array

پروژه کارآفرینی مهد کودک:پروژه کارآفرینی مهد کودک,کارآفرینی مهد کودک

پاورپوینت تقسیم بندی اقلیم ایران:پاورپوینت تقسیم بندی اقلیم ایران, اقلیم ایران, تقسیم بندی اقلیم ایران

گزارش کار آزمایش اندازه گیری اختلاف پتانسیل متناوب سینوسی مجهول و بسامد آن:گزارش کار آزمایش اندازه گیری اختلاف پتانسیل متناوب سینوسی مجهول و بسامد آن,بسامد اختلاف پتانسیل,بسامد اختلاف پتانسیل متناوب سینوسی, آزمایش اندازه گیری اختلاف پتانسیل,اندازه گیری اختلاف پتانسیل متناوب سینوسی مجهول,اختلاف پتانسیل متناوب سینوسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت (فصل 2):ویژگی های شخصیت,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت,مبانی نظری ویژگی های شخصیت,پیشینه تحقیق ویژگی های شخصیت,پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت,ادبیات تحقیق ویژگی های شخصیت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگی های شخصیت

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده):دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده),محیط بازاریابی,نیروهای اصلی محیط خرد شركت ,شركت,تأمین كنندگان,واسطه های بازاریابی,مشتریان,رقبا,اجتماع,نیروهای اصلی در محیط كلان شركت ,محیط جمعیت شناختی,محیط اقتصادی,محیط طبیعی,محیط فن آوری,محیط سیاسی,افزایش تأكید بر عملهای مسئولانه اخل