لینک فایل پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها

دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردهارا مشاهده می نمایید .
کلمات کلیدی:دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها,فرهنگ سازمانی ,فرهنگ سازمانی در دو سطح سازمان وجود دارد,نقش فرهنگ سازمانی,دو نقش عمده فرهنگ در سازمان,کار کردهای (وظایف)فرهنگ سازمانی ویژگی های فرهنگ سازمانی ,عوامل مؤثر در ایجاد فرهنگ محرک خلاقیت و نوآوری,عوامل تشكیل‌دهندۀ فرهنگ سازمان ,شیوۀ شکل گیری فرهنگ سازمان ,شیوۀ پیدایش وشکل

در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت خط مشی گذاری- اصول و مبانی مدیریت و سازمان.

این فایل در زمینه " فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت خط مشی گذاری- اصول و مبانی مدیریت و سازمان ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:


مقدمه

فرهنگ سازمانی

فرهنگ سازمانی در دو سطح سازمان وجود دارد

نقش فرهنگ سازمانی( استیفن پی.رابینز)

دو نقش عمده فرهنگ در سازمان(ریچارد ال.دفت)

کار کردهای (وظایف)فرهنگ سازمانی(دکتر رضائیان)

ویژگی های فرهنگ سازمانی

عوامل مؤثر در ایجاد فرهنگ محرک خلاقیت و نوآوری:

عوامل تشكیل‌دهندۀ فرهنگ سازمان

شیوۀ شکل گیری فرهنگ سازمان

شیوۀ پیدایش وشکل گیری فرهنگ سازما نی

فرایند جامعه پذیری

انواع فرهنگ

رابطه محیط و استراتژی با فرهنگ سازمانی

عوامل حفظ فرهنگ قوی سازمانی

شیوۀ تغییردادن فرهنگ سازمانی

تأثیرات فرهنگی بر رفتار سازمانی

اثرات فرهنگ سازمانی بر عملکرد و رضایت شغلی

نتیجه

ادامه مطلب و دریافت فایل

پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله:پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله,Inventory of metacognitive knowledge problemsolving,دانلود پرسشنامه دانش فراشناختی حل مسئله,مقیاس دانش فراشناختی حل مسئله,ابزار دانش فراشناختی حل مسئله,تست دانش فراشناختی حل مسئله

ترجمه مقاله استرس شغلی، توافق یا اختلاف نظر،چالشی بر سرراه آموزش و پرورش متخصصین:استرس شغلی,توافق یا اختلاف نظر؛چالشی بر سرراه آموزش و پرورش متخصصین,توافق یا اختلاف نظر, آموزش و پرورش متخصصین, متخصصین,کارمندان ,کارفرمایان,دلایل استرس شغلی

پاورپوینت بررسی سیستم پرداخت:دانلود پاورپوینت سیستم پرداخت,جایگاه سیستم دریافت و پرداخت,هدف سیستم ,ورودی ها و خروجی ها سیستم دریافت و پرداخت,ساختار سیستمی دریافت و پرداخت, گردش عملیات سیستم صدور دستور پرداخت , گردش عملیات پرداخت طی چک سند بهادار,گردش عملیات پرداخت طی چک یا سند بهادار,گردش عملیات برداشت مستقیم بانک

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چسب عایق بندی خودرو:طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چسب عایق بندی خودرو,کارآفرینی تولید چسب عایق بندی خودرو,طرح توجیهی تولید چسب عایق بندی خودرو

گزارش کارآموزی مهندسی شیمی شرح فرآیند واحد BD-B1 پتروشیمی امیر كبیر:گزارش کارآموزی مهندسی شیمی شرح فرآیند واحد BDB1 پتروشیمی امیر كبیر,کارورزی شرح فرآیند واحد BDB1 پتروشیمی,دانلود کارورزی شرح فرآیند واحد BDB1 پتروشیمی,دانلود کارآموزی شرح فرآیند واحد BDB1 پتروشیمی,پروژه کارآموزی شرح فرآیند واحد BDB1 پتروشیمی,پروژه کارورزی شرح فرآیند واحد BDB1 پتروشیمی

پاورپوینت بررسی سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین:دانلود پاورپوینت سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین ,مبنای سازماندهی,ساختار ترکیبی,سازمان های ماتریسی یا خزانه ای,مزایا و معایب سازمان ماتریسی یا خزانه ای,سازمان با گروه های متداخل یا سازمان گروهی,سازمان با واحد مستقل,سازمان با ساختار آزاد,ویژگی سازمان ادهوکراسی,الگوی پنج بخشی,ساختار های سازمانی جدید,سازمان مجازی ,خصوصیات سا

مبانی کارورزی بسکتبال همراه با طرح درس:حرکت‌ها برای اجرای اسکرین‌,کارورزی بسکتبال,انواع اسکرین‌ها,اجرای اسکرین یا اسکرین,استفاده از اسکرین,حرکت‌های نادرست,نکته‌های مورد توجّه مربیان درباره حرکت بدون توپ,تمرینات برای حرکت بدون توپ,حرکت‌های بدون توپ در چند صف,حالت‌ها,برش‌ V,حالت‌ها,تسلط بر توپ,اصول اولیه دریافت توپ,نکته‌های مورد توجّه مربیان در باره پاس دادن و دریافت آن,پا

گزارش کارآموزی تولید الکتروموتور وژنراتور و مراحل مختلف کار با دستگاه CNC:گزارش کارآموزی تولید الکتروموتور,گزارش کارآموزی تولید ژنراتور , مراحل مختلف کار با دستگاه CNC,گزارش کارآموزی تولید الکتروموتور وژنراتور و مراحل مختلف کار با دستگاه CNC

پاورپوینت بررسی تفکر سيستمی:تفکر سيستمی,تفکر

پاورپوینت کنترل و ارزیابی سازمان EFQM:EFQM,خود ارزیابی وسیله ای برای سنجش میزان موفقیت و پیشبرد اهداف,خود ارزیابی ابزاری برای روشن کردن وضعیت و تقسیم بهتر عملیات,خود ارزیابی وسیله ای برای حمایت از خواسته های مشتریان,ایجاد یک بینش یا الگوی نقش در جهت کمال جویی ( موفقیت ),شناخت عمومی از کسب جایزه