لینک فایل ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری

دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتریرا مشاهده می نمایید .
کلمات کلیدی:تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری , وفاداری مشتری ,تاثیرات کیفیت روابط,تاثیر موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری

در 17 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

از آنجا که هزینه ی جذب مشتریان جدید بالاتر از هزینه ی نگهداری مشتریان قدیمی است ، نگهداشتن وفاداری مشتریان یک مسئله حیاتی برای شرکتهای خدماتی است این تحقیق بررسی می کند که چطور کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری تاثیر می گذارد کیفیت روابط از دو جنبه تشکیل شده است : رضایت و اعتماد .

سابقه ی رضایت واعتماد بررسی شده اند،برای آزمایش مدل تحقیقی پیشنهاد شده یک روش تحقیقی نمونه گیری استفاده شده است.برگه نظرخواهی بین کاربران تلفن همراه در تایوان توزیع شد ومقدار کلی 311 پرسش نامه برگردانده شد . مدلسازی معادلات ساختاری برای تست فرضیه ها استفاده شد. رضایت ، اعتماد و موانع تعویضی بر روی وفاداری تاثیر می گذارد . براساس سوابق دریافته شده که سر گرم کننده بودن وکیفیت


خدمات بر رضایت تاثیر دارند در حالی که کیفیت خدمات و صمیمیت بر روی اعتماد تاثیر می گذارد . از دیدگاه مدیریتی این تحقیق پیشنهاد می کند که کارورز نمی بایست تنها در صدد پیشرفت کیفیت خدمات باشد بلکه می بایست سرزندگی را فراهم کند تا رضایت مشتری را تضمین کند . فراهم کنندگان خدمات هم چنین بایدکیفیت روابط و موانع تعویضی را بسازند تا امکان نقص را کاهش دهند و به وفاداری مشتری دست یابند .


چکیده لاتین


Because the cost of attracting new customers is much higher than the cost of retaining old customers keeping customers loyal is a crucial issue for service firms. This research explores how relationship quality and switching barriers influence customer loyalty. Relationship quality consists of two aspects: satisfaction and trust. Antecedents of satisfaction and trust are explored. To test the proposed research model a survey research methodology was used. Paper survey was distributed to mobile phone users in Taiwan. A total of 311 valid questionnaires were returned. Structural equation modeling was used to test hypotheses. Satisfaction trust and switching barriers have positive effects on loyalty. In terms of antecedents it was found that playfulness and service quality impact satisfaction while service quality and intimacy affect trust. From a managerial perspective this research suggests that practitioner should not only keep improving service quality but also provide playfulness to ensure customer satisfaction. Service providers should also build relationship quality and switching barriers to reduce the possibility of defection and enhance customer loyalty.

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاورپوینت بررسی مدیریت نسبتها (فصل هفتم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری):دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل هفتم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری با عنوان مدیریت نسبتها,دانلود پاورپوینتمدیریت نسبتها (فصل هفتم کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری),اصول انتخاب نسبتها و شاخصها,دشواریها در ارتباط با شاخصها و چگونگی غلبه بر آنها ,نسبتهای بهره وری از دارائیها,شاخصهای

طرح توجیهی تولید دستگاه بسته بندی (شیرینگ):طرح توجیهی تولید دستگاه بسته بندی (شیرینگ),طرح توجیهی تولید دستگاه بسته بندی در صنایع غذایی,مقاله تولید دستگاه بسته بندی (شیرینگ),طرح توجیهی تولید دستگاه,طرح توجیهی دستگاه بسته بندی (شیرینگ),مقاله تولید دستگاه بسته بندی در صنایع غذایی,مقاله صنایع غذایی

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها:دانلود پاورپوینت بیانیه ماموریت، چشم انداز، ارزش ها ,تعریف مأموریت سازمان,ماهیت ماموریت,اهمیت ماموریت,اجزای ماموریت,تعریف چشم انداز,اجزای چشم انداز,ویژگی های چشم انداز,تفاوت ماموریت و چشم انداز,ارزش های محوری سازمان

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ):دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ),تعریف بازاریابی جدید,نیازها و خواسته ها,مبادله,بازار,ابعاد گوناگون مارکتینگ ,مدیریت بازاریابی,انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی,تقاضای منفی,نبودن تقاضا,تقاضای پنهان,تقاضای تنزلی,تقاضای فصلی,تقاضای کامل,تقاضای بیش از حد,تقاضای ناسالم,گرایش بازا

پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان (نمونه مشابه مسکونی):دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان,پاورپوینت بررسی ساختمان مسکونی نخجوان,ساختمان مسکونی نخجوان,پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی,نمونه مشابه مسکونی,دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی,تجزیه و تحلیل خانه مسکونی,نقد و بررسی خانه مسکونی,خانه مسکونی,نمونه خانه مسکونی,معماری نمونه مشابه مسکونی,تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از

پاورپوینت بررسی قیمت گذاری انتقالی:دانلود پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی,تعریف قیمت گذاری,تعریف قیمت گذاری انتقالی, اهداف قیمت گذاری انتقالی, اهداف بین المللی قیمت انتقالی,روش های قیمت گذاری انتقالی, ویژگیهای خاص قیمت,مراحل قیمت گذاری, تعیین هدف قیمت گذاری, انواع روشهای قیمت گذاری,اهداف قیمت گذاری,خط مشی های قیمت گذاری

پاورپوینت درس تعمیر و نگهداری ساختمان، بررسی حمام صفوی قزوین:پاورپوینت درس تعمیر و نگهداری ساختمان، بررسی حمام صفوی,تعمیر و نگهداری ساختمان,بررسی حمام صفوی

پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت بیر (2011):پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت بیر,پرسشنامه فراشناخت ,پرسشنامه فراهیجان

پروژه کارآفرینی احداث و راه اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه:پروژه کارافرینی احداث و راه‌اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال,طرح توجیهی كارخانه تولید كنسانتره میوه,طرح كارخانه تولید كنسانتره میوه,توجیه فنی كارخانه تولید كنسانتره میوه,توجیه مالی كارخانه تولید كنسانتره میوه,کارآفرینی كارخانه تولید كنسانتره میوه,امکان سنجی كارخانه تولید كنسانتره میوه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم):پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی),پیشینه تحقیق رقابت جویی (رقابت طلبی),مبانی نظری رقابت جویی (رقابت طلبی),ادبیات تحقیق رقابت جویی (رقابت طلبی)