لینک مستقیم پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) را مشاهده می نمایید.
کلمات کلیدی:کتاب مدیریت بازاریی احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی,دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران),مزایای تقسیم بازار,تقسیم بندی بازار چیست؟,معیارهای تقسیم بازار,روش ها و متغیرهای تقسیم بازار,تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی ,تقسیم بازار بر اساس متغیر های جمعیت شناختی

در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت doc


عنوان: دانلود

تعداد اسلاید:20 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی


کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب در حجم 20 اسلاید با عنوان"تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

مزایای تقسیم بازار

تقسیم بندی بازار چیست؟

معیارهای تقسیم بازار

روش ها و متغیرهای تقسیم بازار

تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی

تقسیم بازار بر اساس متغیر های جمعیت شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاری

سبک زندگی و شخصیت

وضعیت وفاداری و انواع وفاداری

انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت

طبقه بندی بازار به قسمت های کوچکتر

طبقه بندی اهداف

پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندی اهداف

استراتژی های انتخاب بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان

استراتژی بازاریابی تفکیکی

استراتژی بازاریابی تمرکزی

عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی


بخشی از متن:

تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی است. چون استراتژی بازاریابی شامل دو بخش اساسی است: گزینش بازار هدف و توسعه و تدوین برنامه بازاریابی مؤثر برای موفقیت در بازارهدف؛ از این رو بخش بندی بازار روندی است برای تشخیص و مجزا بودن ویژگی های خریداران به منظور:

1. انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند.

2. طراحی محصولات و برنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاورپوینت بررسی خانه افشاریان (نمونه مشابه مسکونی):دانلود پاورپوینت خانه افشاریان,پاورپوینت خانه افشاریان,خانه افشاریان,پاورپوینت نمونه مشابهی از خانه های مسکونی,نمونه مشابه مسکونی,دانلود پاورپوینت نمونه مشابه مسکونی,تجزیه و تحلیل خانه مسکونی,نقد و بررسی خانه مسکونی,خانه مسکونی,نمونه خانه مسکونی,معماری نمونه مشابه مسکونی,تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسکونی

ترجمه مقاله بهینه سازی پارامترها و تحقیق درباره ریزساختار اتصال جوش نقطه‌ای فولاد زنگ نزن 316:بهینه سازی پارامترها و تحقیق درباره ریزساختار اتصال جوش نقطه‌ای فولاد زنگ نزن 316, ریزساختار اتصال جوش نقطه‌ای فولاد زنگ نزن 316,بهینه سازی ریزساختار اتصال جوش,بهینه سازی ریزساختار اتصال جوش نقطه‌ای,ریزساختار اتصال جوش

پاورپوینت بررسی مبانی زیبایی شناسی معماری ( پایداری حافظه ):پایداری حافظه,فراواقع گرایی,زیبایی شناسی معماری,بررسی مبانی زیبایی شناسی معماری

گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند:گزارش كارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند,کارورزی حسابداری در شرکت پیمانکاری,دانلود کارورزی حسابداری در شرکت پیمانکاری,کارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری,دانلود کارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری,پروژه کارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری,پروژه کارورزی حسابداری در شرکت پیمانکاری

پروژه کارآفرینی تولید حلوا شكری:پروژه کارآفرینی اقتصادی ، فنی و مالی تولیدحلواشكری,طرح توجیهی تولید حلوا شكری, تولید حلوا شكری,کارآفرینی تولید حلوا شكری,پروژه تولید حلوا شكری,طرح کارآفرینی تولید حلوا شكری

پاورپوینت بررسی مفاهیم و انواع اوراق بهادار:دانلود پاورپوینت اوراق بهادار ,انواع اوراق بهادار ,سیستم رتبه‌بندی استاندارد اند پورز ,سهام شرکت‌‌ها ,صندوقهای مشترک سرمایهگذاری ,اوراق بهادار مشتقه ,بازارهای مالی ,بازارهای سازمانیافته برای سهام عادی و اوراق قرضه,افراد فعال در انجام معاملات اوراق بهادار ,نحوهی تحصیل اوراق بهادار ,بازارهای سازمان یافته برای برگ اختیار معامله ,بازار خارج

طرح توجیهی ، فنی ، اقتصادی ، مالی شرکت تولیدی پنیر زردلان با ظرفیت 6150 تن:طرح توجیهی ، فنی ، اقتصادی ، مالی شرکت تولیدی پنیر زردلان با ظرفیت 6150 تن,طرح توجیهی تولیدی پنیر,پروژه کارآفرینی تولیدی پنیر

پاورپوینت تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک:تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در مدیریت استراتژیک,فرآیند بررسی عوامل خارجی,جمع آوری اطلاعات – روش ها و منابع,نیروهای خارجی,نیروهای اقتصادی,نیروهای اجتماعی فرهنگی,متغیرهای اصلی فرهنگی و اجتماعی,نیروهای سیاسی ، دولتی و قانونی,عوامل مهم و تأثیر گذار نیروهای سیاسی، قانونی و دولتی,نیروهای فن آوری,نیروهای رقابتی,نیروهای فن آوری,تع

ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار:ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار, تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد,رهبری تحول آفرین و بازارگرایی,مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی ,عملکرد واحدهای کسب وکار,تکمیل استراتژیهای رقابتی,رهبری تحول آفرین, بازارگرایی

پاورپوینت بررسی شناسایی درآمد:دانلود پاورپوینت شناسایی درآمد,تعریف درآمد,مسایل نظری در خصوص زمان شناسایی درآمد,دیدگاه مراجع مختلف پیرامون زمان شناسایی درآمد,عمده ترین ملاک شناخت درآمد ، تعیین شده از سوی مراجع,الگوهای شناسایی درآمد نسبت به مقطع فروش,حالتهای ویژه شناسایی درآمد