دانلود با لینک مستقیم فایل پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
کلمات کلیدی:دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده),الگوی رفتار مصرف كننده,عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده ,عوامل فرهنگی,طبقه اجتماعی,عوامل اجتماعی,عوامل شخصی,عوامل روانشناختی,انواع رفتار خرید ,رفتار خرید پیچیده,رفتار خرید كاهش ناهماهنگی,رفتار خریدهای همیشگی,رفتار خرید تنوع گرایی,شناخت ن

در 37 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


عنوان: دانلود

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان " بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان " در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

الگوی رفتار مصرف كننده

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده

عوامل فرهنگی

طبقه اجتماعی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانشناختی

انواع رفتار خرید

رفتار خرید پیچیده

رفتار خرید كاهش ناهماهنگی

رفتار خریدهای همیشگی

رفتار خرید تنوع گرایی

شناخت نیاز

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید

طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها

تفاوتهای فردی در قوه ابتكار

ادامه مطلب و دریافت فایل

پروژه كاربردهای روانشناسی در محیط كار:پروژه كاربردهای روانشناسی در محیط كار,انتظارات مدیران سطوح مختلف سازمانها از روانشناسی, تحقیق كاربردهای روانشناسی در محیط كار,دانلود مقاله كاربردهای روانشناسی در محیط كار, روانشناسی در كار, روانشناسی محیط کار,كاربردهای روانشناسی در محیط كار, كاربردهای كنونی روانشناسی در محیط كار, مقاله كاربردهای روانشناسی در محیط كار

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباس پور با عنوان مزایای کارکنان:,مدیریت منابع انسانی,مزایای کارکنان

ترجمه مقاله آموزش و یادگیری ارتقا یافته با فناوریهای اطلاعات و ارتباطات:ترجمه مقاله آموزش و یادگیری ارتقا یافته با فناوریهای اطلاعات و ارتباطات, آموزش و یادگیری ارتقا یافته ,فناوریهای اطلاعات و ارتباطات

گزارش کارآموزی مهندسی شیمی در واحد دو اتیل هگزانول مجتمع پتروشیمی اراك:گزارش کارآموزی مهندسی شیمی در واحد دو اتیل هگزانول مجتمع پتروشیمی اراك,گزارش کارورزی واحد دو اتیل هگزانول ,کارورزی واحد دو اتیل هگزانول ,دانلود کارورزی واحد دو اتیل هگزانول ,دانلود کارآموزی واحد دو اتیل هگزانول ,پروژه کارآموزی واحد دو اتیل هگزانول ,پروژه کارورزی واحد دو اتیل هگزانول ,دانلود کارآموزی واحد دو اتیل هگزانول

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرسختی روان شناختی (فصل دوم):پیشینه پژوهش سرسختی روان‌شناختی,پیشینه تحقیق سرسختی روان‌شناختی,مبانی نظری سرسختی روان‌شناختی,ادبیات تحقیق سرسختی روان‌شناختی

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE:دانلود پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریسIFE,رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی ,استفاده از رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی ,ماتریس ارزیابی عوامل داخلی ,مراحل تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

پاورپوینت بررسی معماری اسلامی قرن هفتم تا دهم سبك آذری:پاورپوینت بررسی معماری اسلامی قرن هفتم تا دهم سبك آذری,قرن هفتم تا دهم سبك آذری,پاورپوینت بررسی سبک آذری,دانلود پاورپوینت سبک معماری آذری,دانلود پاورپوینت بررسی سبک آذری,پروژه معماری اسلامی,دانلود پروژه برای معماری اسلامی,پاورپوینت معماری آذری,شیوه آذری,شیوه معماری آذری,بررسی شیوه آذری,پروژه سبک معماری آذری

پاورپوینت بررسی افزودنی های بتن:پاورپوینت افزودنی های بتن,دانلودپاورپوینت افزودنی های بتن,دانلود بررسی پاورپوینت افزودنی های بتن,بررسی بتن,پاورپوینت بتن,شیوه افزودنی های بتن,بررسی پاورپوینت افزودنی های بتن

پرسشنامه SCL-90R دراگوتیس و همکاران 1973:پرسشنامه SCL90R,پرسشنامه SCL90R دراگوتیس و همکاران 1973

پاورپوینت تفکر سناریویی؛ ابزار یادگیری، ادراک و تصمیم سازی در سازمان های دانش بنیان:ادراک و تصمیم سازی در سازمان های دانش بنیان,سازمان های دانش بنیان,تفکر سناریویی